-
Piese OEM
KTM -
Piese OEM
Husqvarna -
Piese OEM
GasGas -
PIESE OEM
WP -
PIESE OEM
CFMoto -
Power
Parts -
Power
WearPOWERWEAR -
Vehicule
-
Piese
AftermarketPiese Aftermarket-
Piese Motor
- Accesorii Hardware
- Arbore cotit si biele
- Capace de motor
- Capete de cilindru si componente
- Cilindri si kituri de cilindri
- Filtre de ulei
- Garnituri de etansare si garnituri de ulei
- Kituri complete de reconstructie
- Kituri de pistoane - pistoane si componente
- Kituri pistoane si componente
- Rulmenti motor
- Sistem de racire
- Sistem de ungere
- Sisteme de racire
- Sisteme de ungere
- Supape
Unelte si ChimicaleCauciucuri si Camere -
Echipamente
-
Biciclete
-
Promotii
-
Rent &
Race Support
2025 Husqvarna TC 150 Heritage este un motocross in 2 timpi remarcabil in clasa. Modelul TC 150 a fost reintrodus ca fundatie, iar editia Heritage este o versiune la mare cautate printre pasionatii sportului. Grafica unica de inspiratie suedeza atrage atentia de la prima vedere, in timp ce componentele premium si avansurile tehnologice offroad contribuie la o performanta fara rival. Pornirea electrica ofera un start de incredere, iar sistemul EFI sofisticat livreaza putere lina si controlabila pentru o experienta imbatabila on-track. Cutia cu 6 viteze este facuta de Pankl. Caroseria ergonomica care se infasoara in jurul cadrului crom-molibden fin echilibrat creeaza impreuna cu grafica minimalista pe albastru cu alb si galben un look distinctiv. Sunt disponibile diverse accesorii tehnice. Caracteristici tehnice: motor 1 cilindru, 144 cc, 2 timpi, racit cu lichid, EFI pornire electrica cutie 6 viteze ambreiaj hidraulic Brembo comutator selectie harti filtru de aer Twin Air frana fata pe disc 260mm frana spate pe disc 220mm suspensie fata furca WP XACT-USD, Ø 48 mm, cursa 305 mm garda la sol 350 mm ghidon Pro Taper, aluminiu Ø 28/22 mm suspensie spate monoamortizor WP XACT, cursa 293 mm sa de inaltime 946 mm roti spitate cu jante din aluminiu silentiator aluminiu. Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.