KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
  • Nou
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25

KTM KTM 1390 SUPER DUKE R EVO '25 - 187556

187556
Disponibil la comanda
115.140 lei Include TVA
(96756 fara tva)

(se livreaza in 7 zile daca este disponibil)
187556

 

KTM 1390 SUPER DUKE R EVO este cu adevarat o BESTIE evoluata. Nu doar ca imparte aceleasi avansuri tehnologice precum modelul KTM 1390 SUPER DUKE R, dar aduce in plus, in prim-plan, tehnologia intuitiva WP Semi-Active Suspension (SAT). Fiind capabila sa isi adapteze automat suspensia in functie de inputul rider-ului sau de suprafata drumului, acest sistem de suspensii de ultima ora aduce experienta smart pe asfalt. Motocicleta de fata este conceputa, dezvoltata si produsa in Austria.   Cu toate ca este un model pentru racing, KTM 1390 SUPER DUKE R EVO este conceput pentru confortul si controlul rider-ului, combinand performanta agresiva cu caracteristici ergonomice care permit o experienta de conducere mai confortabila si dinamica. Iata cateva aspecte cheie ale ergonomiei motocicletei: Ghidon reglabil: Inaltimea si pozitionarea ghidonului sunt reglabile, permitand riderilor sa-si ajusteze postura de conducere in functie de preferintele si confortul personal. Acest lucru ajuta la asigurarea unui control optim si reduce oboseala pilotului in timpul calatoriilor mai lungi. Pozitionarea pedalei de picior: Pedalele de picior sunt concepute pentru performanta, dar pot fi, de asemenea, reglate pentru diferite preferinte ale riderului. Acestea ofera o aderenta excelenta, mai ales in viraje agresive, mentinand totodata o pozitie confortabila. Designul scaunului: Saua este creata pentru a oferi un echilibru intre confort si suport. Are un design conturat care sustine riderul in timpul pilotajului de performanta, reducand in acelasi timp punctele de presiune, mai ales in calatoriile mai lungi. Suspensie semi-activa: Sistemul WP Semi-Active Suspension (SAT) se adapteaza automat la diferite conditii ale drumului si la input-ul riderului, contribuind la o calatorie mai lina si mai controlata, reducand impactul drumurilor accidentate asupra corpului riderului. In general, KTM 1390 SUPER DUKE R EVO echilibreaza ergonomia orientata spre sport cu confortul pe termen lung, fiind o motocicleta potrivita atat pentru sesiuni intense de pilotaj, cat si pentru ture mai lungi.   Caracteristici tehnice:  motor 2 cilindri, 1350 cc, racit cu lichid, 4 timpi, V 75°, Keihin EFI, 188 CP  pornire electrica cutie 6 viteze  rezervor 17.5 l emisii CO2: 139 g/km  frana fata doua discuri, Ø 320 mm, etriere Brembo cu 4 pistoane  frana spate pe disc, Ø 240 mm, etrier Brembo fix cu doua pistoane suspensie fata WP APEX-USD Ø 48 mm, semi-activa (Gen 3), cursa 125 mm  suspensie spate amortizor WP APEX-linkage, semi-activa (Gen 3), cursa 140 mm  silentiator otel inoxidabil  inaltime sa 834 mm  lant 525 X-Ring cadru trellis crom-molibden-otel  design subcadru aluminiu turnat / compozit  garda la sol 149 mm  ghidon conic din aluminiu Ø 28/22 mm dimensiuni anvelope (fata/spate): 120/70 200/55 roti 3.50 x 17" 6 x 17" jante aluminiu  ampatament 1491 ± 15 mm.   Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

Product added to wishlist
Te putem ajuta? Lasa-ne un mesaj.